Gebreken aan het gehuurde, zoals het vrijkomen van asbest, lekkages of temperatuurproblemen, kunnen vergaande gevolgen hebben voor uw bedrijfsvoering. Uw onderneming kan bijvoorbeeld tijdelijk niet of beperkt worden geëxploiteerd en er is sprake van (bedrijfs)schade. Het hangt dan van de in de huurovereenkomst gemaakte afspraken af of de verhuurder of huurder verantwoordelijk is om dergelijke problemen op te lossen.
De specialisten van Ploum kunnen u bijstaan in uiteenlopende huurkwesties inzake kantoren, winkels, horecapanden, tankstations en parkeergarages, en ook aangaande onbebouwde grond of roerende zaken. Wij adviseren u over de verantwoordelijkheden van de (ver)huurder voor het spoedig herstellen van gebreken en een eventueel recht op schadevergoeding en/of huurprijsvermindering. Is er sprake van wanprestatie, zoals bijvoorbeeld een forse huurachterstand van een huurder, dan adviseren wij u graag over het oplossen daarvan. Zo nodig kunnen wij een procedure starten over ontbinding van de huurovereenkomst en een ontruiming van het gehuurde.
Met uw inschrijving blijft u op de hoogte van de laatste juridische ontwikkelingen op dit gebied. Vul hieronder uw gegevens in om per e-mail op te hoogte te blijven.
Blijf op de hoogte van de laatste juridische ontwikkelingen in uw sector. Vul hieronder uw gegevens in om op maat gesneden juridische updates en uitnodigingen voor evenementen te ontvangen.
Volgen wat u interessant vindt
Krijg aanbevelingen op basis van uw interesses
{phrase:advantage_3}
{phrase:advantage_4}
We vragen u om uw voor- en achternaam zodat wij die kunnen gebruiken als u zich bijvoorbeeld inschrijft op een Ploum Kennisevent.
Er wordt automatisch een wachtwoord voor u aangemaakt. Zodra uw account is aangemaakt ontvangt u dit wachtwoord in een welkomstmail. U kunt er direct mee inloggen. Dit wachtwoord kunt u indien gewenst ook zelf aanpassen via de wachtwoord vergeten functie.