Ploum Privacy Helpdesk

Onze Ploum Privacy Helpdesk is een extra service voor onze cliënten. Zij vinden het erg nuttig om op een laagdrempelige manier privacygerelateerde zaken en risico’s te bespreken. De helpdeskservice die wij aanbieden omvat het volgende:

  • Uw privacymedewerker kan ons (indien gewenst op reguliere basis) bellen voor kort advies / overleg met betrekking tot privacygerelateerde zaken. Indien de betreffende vraag geschikt is voor een korte telefonisch beantwoording (niet langer durend dan 30 minuten) valt dat binnen het helpdesk tarief.
  • Helpdeskadvies wordt verleend tegen een gereduceerd, vast tarief, ongeacht het ervaringsniveau van de advocaat die de vraag behandelt. Natuurlijk mag u binnen ons team een ​​adviseur kiezen.
  • Als blijkt dat een uitgebreider onderzoek en/of advies ter zake nodig is, zullen van geval tot geval afzonderlijke vergoedingsafspraken worden gemaakt.
  • Er gelden geen minimumhoeveelheden voor het gebruik van de Ploum Privacy Helpdesk.

Aanmelden voor de Ploum Privacy Helpdesk? Laat hier uw gegevens achter en wij nemen contact met u op of mail naar privacy@ploum.nl.